Flowers and apples and sugerspice

Hej på er.

Igår fyllde jag minsann år :) Släkten var och firade mig i lördags, fick en massa glas från den serien som jag samlar på ^^ och igår fickt jag akvarellfärger, penslar, och en duk att måla på. Nöjd tjej! Var och åt med familjen på akropolis sen kom Tess och överaskade mig med kladdkaka och fick paket av henne med, en jätte fin ljuslykta och ett ljus ^^ Efter det var jag uppe hos Tove som hade fixat ihop en ostbricka och så drack vi lite gott vin till det med och hade det allmänt trevligt. Fikade med Alexander under dagen med :)

På torsdag bär det av upp till gbg och en underbar helg med min fina kusin Stephanie. Ska ta med mig kameran upp och fota lite, om jag får några bra bilder så kommer jag nog använda dom till ansökningen istället. Om inte så blir det dom här tre tror jag. ^^







Blev riktigt nöjd med fotona, det är inte därför jag funderar på att använda andra men man kan få rätt fina foton uppe i gbg så får se hur det blir. Tatuteringen på nedersta bilden har jag äntligen fått klar idag, tog bara ett år typ.. Tyckte inte den var ful innan men skönt att ha den klar med alla färger i och så :) Så sitter det och rinner sårvätska så fint så.. hehe. Har även färgat håret med, min snälla kusin kom hit och hjälpte mig så det tackar vi för! Tezz kommer hit snart, vi ska fika en liten stund och sitta och tjata typ. Får se vad som händer mer idag.

Hoppas ni alla haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0