Fading moments

Hej på er.

Denna veckan har varit väldigt speciell.. En väldigt fin person har lämnat oss och återvänt som den ängel han var till himlen. Du kommer för alltid finnas i våra minnen och hjärtan. Finns här för alla er som behöver stöd nu, om jag kan göra minsta lilla så kommer jag göra det! 

Har spenaderat hela veckan med Tess. Veckan som kommer har jag verkligen ingen aning om vad som händer. Vet att jag ska vara kaninvakt typ, det är allt. Jo, ska följa med Tess när hon ska tattuera sig också <3 Den kommer bli riktigt fin.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, har inte så mycket att säga. Hoppas att några av er haft en bra helg iaf.



One look, and then it's gone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0