Snöänglar

Blir ett litet inlägg idag med. Har inte gjort så värst mycket idag, mest tagit det lugnt. Har iaf varit och hälsat på min farfar. Hoppas att han får komma hem från sjukhuset nästa vecka.. Tror han skulle må bättre av det, ingen trivs ju på sjukhus. Hoppas bara det blir så nu :(

Alexander är här ikväll. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men blir att vara hemma ifa. Vill inte gå någonstans.. Tror det blir att titta på någon film och kanske titta på en serie som vi följer, den är japansk. Är ett litet japan freak för er som inte visste det.

Just nu sitter han och min bror och spelar nya fifa, medan jag sitter här och tittar på typ. Lite små roligt faktiskt, hehe. Snart blir det mat också, och börjar känna mig jätte hungrig så det ser jag fram emot. Nu ska jag inte skriva mer iaf. 



Alexander på bilden på sin pappas stridsvagn. Japp, han äger en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0