Julafton

Tekniskt sett så är det nu julafton. Kommer bli en konstig jul i år.. Hoppas iaf att den kan bli lite mysig. Till minne av farfar. <3 

Jobbade mitt sista pass nu igår. Har två stycken till men dom är inte förrän i slutet på nästa vecka. Så har lite tid för mig själv nu och till andra. Vill bara säga tack till mina fina vänner. Ert stöd har betytt så mycket. Tack <3 Kommer ha lite mer tid att träffa er snart igen med. Varit helt slut idag. Träffade Alex innan idag och blev så trött att jag somnade en stund. Bara för att jag kunde slappna av en stund och inte stressa iväg till jobbet. Var så himla skönt. Helgen kommer spenderas med han. <3

Ska försöka fota lite i veckan om det är fint väder hade jag tänkt mig. Har ännu inga fina vinterbilder från i år. Och har verkligen inte känt för att fota senaste tiden direkt.. Men ska göra ett försök så jag kan lägga upp lite nya bilder.

Nu ska jag krypa ner i sängen. God jul på er. Hoppas ni får en bra julafton, och ta vara på den. Nästa jul kan se väldigt annorlunda ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0