Första inlägget nu då.

Jaha, då ger vi detta ett försök. Detta blir mitt första inlägg någonsin. Aldrig bloggat innan så för tillfället ser bloggen för jävlig ut. I alla fall i mina ögon, haha. Men jag lär mig väl och ska få lite hjälp med.

Tänkte att jag kunde använda den här bloggen för att lägga upp mina bilder och skriva va som händer i livet eller något sånt.
Så får väl bjuda på en bild nu då.
Tagen på Gotland nu i somras :) Headern är också en bild tagen av mig.
Och detta ska väl egentligen inte behövas att säga men rättigheterna till bilderna jag lägger upp här är mina = ni får inte använda några utan att fråga och så vidare. Då var det ur vägen ^^

Kommentarer
Postat av: Tezz

kanon ju gumman=)

2010-12-05 @ 23:20:18
URL: http://tezzg.se
Postat av: Linn

Tack gumman :)

2010-12-05 @ 23:43:29
Postat av: Sommarlängtan

Nejmen här har vi ju Linn :D



Bra första inlägg, ska försöka hålla mig uppdaterad hela tiden =) Go in!

2010-12-06 @ 02:43:20
Postat av: Linn

Det låter bra det ;)

2010-12-06 @ 02:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0