Där rosor aldrig dör

I ett försök att skingra tankarna har jag för ovanlighetens skull tagit kort på mig själv och trixat lite med dom.
Tankarna försvann i typ ja, tio minuter eller något. Går inte skaka av sig sådana här saker tyvärr.. Orkar inte skriva om allt som har hänt under denna veckan men det har fan varit en av dom värsta i hela mitt liv och idag blev den så mycket värre.. Så ni får stå ut med att jag faktiskt inte nämner något än.

Här kommer iaf bilderna. Hatar att ta kort på mig själv men dom blev ändå hyfsade tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lät inte bra linn..:( Du är massa snygg och du borde ha massvis med bilder på dig:) älskar bilden då man ser ena sidan sen andra!<3

2010-12-07 @ 02:42:09
URL: http://JosefineAdolfsson.wordpress.com
Postat av: Linn

Nej, jag hoppas bara att inget mer händer.

Hehe, tack söta :)

2010-12-07 @ 03:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0